استاد چت چت رومی برای همه پیام تبریک تولد | متن های رسمی و عاشقانه تولدت مبارک به دوست
نوشته شده توسط :

یک تولد | متن های رسمی و عاشقانه تولدت مبارک به دوست

پیام تبریک تولد

متن تبریک تولد , پیام عاشقانه تبریک تولد , تولدن مبارک , تبریک تولد رسمی به دوست , j,gn lfhv;
همیشه یک تولد مبارک گفتن ساده می تواند باعث شادی هر فردی شود به همین دلیل در این پستاس ام اسو متن های زیبا و رسمی برای تبریک گفتن تولد به دوستان و نزدیکان قرار داده ایم. همانطور که میدانید یکی از راه ها برای اینکه ثابت کنیم به کسی علاقه داریم و یا به یاد او هستیم به یاد داشتن روز تولد وی هست که با ارسال پیام های عاشقانهتبریک تولدو گفتن کلمه تولدت مبارک به دوست یا یکی از نزدیکان مثل پدر ، مادر ، خواهر ، برادر و همسر به همراه گرفتن یک هدیه یا گفتن همین جملات عشق خود را سورپرایز و خوشحال کنیم.

متن تبریک تولد , پیام عاشقانه تبریک تولد , تولدن مبارک , تبریک تولد رسمی به دوست , j,gn lfhv;

تبریک تولد دوست

روز تولدت بهانه ای شد
تا بهترین شاد باش هایم را تقدیم حضورت کنم
دلت شاد و روزگارت بهاری باد دوست عزیزم میلادت تولد خوبیهاست

تولدت مبارک دوست عزیز

الهی همیشه مثل چراغ راهنمایی باشی .
لپت همیشه قرمز
روی دشمنات زرد
دلت همیشه سبز
تولدت مبارک

جمله تولدت مبارک عزیزم

لبخند زدی و آسمان آبی شد
شب های قشنگ مهر مهتابی شد
پروانه پس از تولد زیبایت
تا آخر عمر غرق بی تابی شد

تبریک تولد , متن های رسمی تبریک تولد , پیام عاشقانه تولدت مبارک به دوست

زندگیت را با لبخند هایت نگاه کن نه با اشکهایت
سالهای عمرت با با دوستانت بشمار نه با تعداد شمع های روی کیک تولدت

پیام تبریک تولد به دوست

میدانم امروز بارها و بارها تولدت را تبریك گفته اند شاید واژه های تبریك آنها را زیباتر بوده اند اما با عشقی را كه من به همراه تبریكم روانه قلب مهربانت میكنم قابل قیاس نیست روز میلاد تو روز شكفتن غنچه های مهربانیست با تمام وجود دوستت دارم تولدت مبارك دوست گلم

تبریک گفتن تولد رفیق

با تو ام کهنه رفیق :
یاد ایام قشنگی که گذشت
کنج قلبم گرم است!
آرزویم همه سر سبزی توست
تن تو سالم و روحت شاداب
آنچه شایسته توست خواهانم
دل یک دانه ی تو سبز و بهاری ، روزگارت خوش باد
میلادت ای دوست مبارک

تبریک تولد , متن های رسمی تبریک تولد , پیام عاشقانه تولدت مبارک به دوست

ای قشنگ ترین بهانه زندگی من
تولدت مبارک

تولد

به دنیا آمدی عشقم وجودم از تو پر بار شد
به دنیا آمدی هر دم چشمام از یادت نم دار شد
به دنیا آمدی دنیام فقط با فکر تو زیبا شد

تبریک تولد ماه مهر

شکفته شدن گل مهر وجودت در پر مهر ترین ماه سال
که مهرش را به شکوفا شدنت مدیون است مبارک باد
خاک وفادار گل گلدانت

جملات تبریک تولد

امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست. نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم اما کاملتر از این چیزی ندارم تولدت مبارک

تبریک تولد عشقم

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آفرینش
و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن
و چه اندازه شیرین است امروز ، روز میلادت ، روزی که تو آغاز شدی
میلادت مبارک

اس ام اس های زیبا مخصوص روز تولد

چه لطیف است حس آغازی دوباره،
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس
و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!
و چه اندازه شیرین است امروز
روز میلاد
روز تو!
روزی که تو آغاز شدی!
تولد مبارک

پیام های تبریک جشن تولد

هوا که ابری نبود
.اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن
آخه یکی ازشون کم شده
مهربون ترین تولدت مبارک

تولد مبارک , اس ام اس تبریک تولد , تبریک تولد به دوست , تبریک تولد عاشقانه

امروز روز توست، روز میلادت
دنیا تبسم کرده است امروز با یادت
امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست
چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست
تولدت مبارک

تبریک تولد عاشقانه

تقدیم به کسی که شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند او نیست
جشن میلادت بهترین بهانه برای فکر کردن به تو و به یاد آوردن خوبی هایت است
سالروز تولدت مبارک

متن های زیبا و احساسی تبریک تولد

وجود زیبایت وارد به دنیا میشود / هدیه سالروزش این آوا میشود
عاشقی چون من بی پروا میشود / در شعر تولد غرق رویا میشود
اینگونه سالی دگر ازعمر تو آغاز میشود
تولدت مبارک

متن های عاشقانه تولد

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا
وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما
تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز
از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

تولدت مبارک

ميلاد تو طلوع نور
، در قلبي مه گرفته بود نفسي گرم در فضاي سرد و غريب
گلي شکفته در بهار
تولد يک شعر دلنشين شعري در واژه هاي نگاهت و در قافيه هاي کلامت
تولدت مبارک

پیامی برای تبریک تولد

هزاران هزار مرتبه خدا را شکر که چنین روزی را آفرید
تا باغ جهان نظاره گر شکفتن گلی چون تو باشد
سالروز شکفتنت مبارک

تولد مبارک گفتن

بودن تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست
و هدیه من به تو عالیجناب عشقم
قلب عاشقی است
که فقط برای تو میتپد. حال من فقط با تو خوب است

تبریک مخصوص تولد

دوباره روز تولدت رسید
روزی كه غصه سراغم نمیاد
روزی كه دستای تنهایی من
بیشتر از همیشه دستاتو میخواد

متن تبریک تولد , پیام عاشقانه تبریک تولد , تولدن مبارک , تبریک تولد رسمی به دوست , j,gn lfhv;

تولدم مبارک

امروز تولدم بود وتنها کسانی که به من تبریک گفتند
۱٫٫همراه اول با ارسال یک پیامک تبریک
۲٫٫تقویم نصب شده روی سیستمم
۳٫٫یکی از شرکتهای بیمه که خودم رو بیمه کردم با ارسال پیامک

پیام تبریک تولد رسمی

زندگی‌ ات سرشار از خوشبختی و هوای تازه
روز زمینی شدنت مبارک

تبریک تولد به مدیر

جناب آقای …
تولدتان را صمیمانه تبریک گفته و از ایزد منان برایتان شادی سلامتی و سربلندی آرزو دارم .
مایه خوشبختی و سعادت برای من است که یکسال در کنار شما بوده ام

تبریک تولد رسمی

پرواز در آسمان آرزوها و فرود در فرودگاه موفقیت را برایتان آرزومندم
تولدتان مبارک

تبریک گفتن تولد به همکار

به نام خدا ،
به نام او که مهر را آفرید و مهربانی را و تو را، زادروز تولد شما را صمیمانه تبریک عرض
می کنم و عمری پر از سعادت و موفقیت و خوشبختی در کنار خانواده برایتان آرزو دارم

جشن تولد رسمی

جناب آاقای / سرکار خانم
تولد شما را در این روز فرخنده به شما تبریک عرض میکنم

پیام تبریک تولد به داداش

امروز تولد توست و بهترین زمانی که خدا میخواست مرا با هدیه ای شاد کند.
آری درست است این هدیه قبل از وجود خودم از آسمان آمده ولی مهم
این است که از آن دل من بوده
تولد داداشم مبارک
خدایا برای داشتنش شکر

اس ام اس تبریک توبد به عشق

جشن کوچکی در دلم برپاست ، چون امروز روز تولد توست
کاش روزی هم تولد حضور تو در قلبم را چشن بگیرم
چشنی با شکوه و بزرگ
تولدت مبارک عشقم

تولدت مبارک عشقم

صدای یک پرواز
فرود یک فرشته
آغاز یک معراج
و شروع یک زندگی
تولدت مبارک عشق من دوست دارم

تبریک تولد به پدر

پرستوی خیال من
تاریخ میلادتو بهاران من است
وبهترین بهانه برای بودنم
پیشاپیش جشن میلادت مبارک پدر عزیزم

تبریک گفتن تولد به فرزند

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی
با یه گریه‌ی ساده به دنیا بله گفتی
ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس
تو قلبا پر عشقه، رو لبا پر خندس
تولد مبارک

تبریک تولد خواهر

بهترینم صمیمی ترین تبریک رو نثارت میکنم
تولدت مبارک خواهر عزیزم

متن عاشقانه تبریک تولد مادر

در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک
در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم
و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم
تولدت مبارک مادر مهربانم.

تبریک تولد به دوستان , تبریک تولد عاشقانه , پیام های تبریک تولد جدید و زیبا

تبریک تولد همسر

یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن
یکی به نیت تو یکی از طرف من
الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم
به خاطر و جودت به افتخار بودن

همسر عزیزم تولدت مبارک

درتمام عمرم یک بار عاشق شدم و وابسته به کسی که برای داشتنش حاضرم از تمام زیبایی های دنیا بگذرم ، نبض حیاتم بعد از عشق به خدا برای تو می تپه
تولدت مبارک

جملات احساسی و عاشقانه تولد

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست
با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای
من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم
تولدت مبارک همسر عزیزم

متن و پیام تبریک تولد

روزی که به دنیا آمدی
هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید
که آرامش بخش روح و روان کسی هستی که
با بودن تو دنیا برایش زیباتر است
تولدت مبارک

تبریک تولد مخصوص روج ها

تولدت آغاز زیباییها ست
هزاران گل یاس سپید تقدیمت میکنم

تولدم مبارک , جملات تبریک تولد , پیام های تولدت مبارک , تبریک تولد عشق

جملات تبریک گفتن تولد

وجود زيبايت وارد به دنيا ميشود
هديه سالروزش اين آوا ميشود
عاشقي چون من بي پروا ميشود
در شعر تولد غرق رويا ميشود
اينگونه سالي دگر ازعمر تو آغاز ميشود
خیلی دوستت دارم

پیامک تبریک تولد

تارهای گیتارم را به لرزش در می آورم
تا بارها و بارها به تو بگویم دوستت دارم
بارها این تارها به صدا درمی آیند و می گویم : تولدت مبارک بهترینم

پیام تبریک تولد

امروز….. تنهایی من آغاز میشود
مات و مبهوت و منتظر
و من میدانم او حتی..
تولدم را به من تسلیت هم نمیگوید

متن تبریک تولد ویژه متولدین زمستان

زمستون فصل تولد تو
می خونم فقط به خاطر تو
دل من دیگه آروم نداره
تو رو خواسته دیگه راهی نداره
شب تولدت باز مثه پارسال
بی قرارم بی قراریم مثه هر سال
هزارون گل سرخ هدیه به تو یار
آسمون ستاره بارون شده این بار
تولد همه زمستونی ها مبارک

متن تولد برفی

سالروز تولد قشنگت را با رقص سفید برف ها همچون سفیدی دلت
بر اسمان قلبمان جشن می گیریم و صمیمانه فصل شکفتنت را تبریک می گوییم

متن تبریک تولد , پیام عاشقانه تبریک تولد , تولدن مبارک , تبریک تولد رسمی به دوست , j,gn lfhv;

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست
و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.
تولدت مبارک

پیام های عاشقانه تبریک تولد

عزیز دلم تولدت را تبریک می گویم و دعاگویم مزرعه ی زندگی ات
همواره پر از محصول موفقیت و بردباری باشد

تولدت مبارک دوستم

می گویند آغاز نو شدن آغاز تازه شدن بهار است
اما برای من روز میلاد تو سر آغاز فصلی دگر از زندگیست
تولدت مبارک

پیام تبریک تولد به عشق

سبز ترین خاطرات از آن کسانیست که
در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم
تولدت مبارک





:: برچسب‌ها: پیام تبریک تولد | متن های رسمی و عاشقانه تولدت مبارک به دوست ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: