استاد چت چت رومی برای همه عکس نوشته های جوکر | پروفایل ،دیالوگ ،جملات و متن معروف جوکر
نوشته شده توسط :

عکس نوشته های جوکر | پروفایل ،دیالوگ ،جملات و متن معروف جوکر

عکس نوشته های معروف جوکر

عکس های جوکر , پروفایل جوکر , جملات و متن جوکر , نوشته ها و دیالوگ جوکر

همواره برخی از شخصیت ها در فیلم ها و سریال ها بسیار محبوب شده و به صورتعکسنوشته جالب در پروفایل افراد استفاده می شود. یکی از آن ها شخصیت خیالی جوکر می باشد که به سرعت در ایران محبوب شد و تصاویر مختلفی به همراه جملات و دیالوگ های معروف او در ایران پخش شد. در ادامه برای شما متن وعکس های جوکررا آماده کرده ایم که می توانید مشاهده کنید.

جوکر , عکس جوکر , متن جوکر , پروفایل جوکر

متن جوکر

تو همون چیزی رو بدست میاری که روش تمرکز میکنی
پس رو چیزی که میخوای بدست بیاری تمرکز کن

جمله های معروف جوک

اگر دنبال مقصر اصلی مشکلات میگردید
کافیه به آینه نگاه کنید

متن های جالب جوکر

قوی ترین آدم تو دنیا کسی هست که
تمام مدت تنها رو پای خودش می ایسته

جملات جوکر

اونا به من میخند برای اینکه من متفاوتم.
من به اونا میخندم برای اینکه همشون شبیه همن

عکس جوکر , عکس نوشته های جوکر , عکس پروفایل جوکر

عکس متفاوت از جوکر

دیالوگ های جوکر , عکس نوشته های جوکر , جملات معروف جوکر

جوکر : من آدم خوبی نیستم
سعی هم نمیکنم خوب باشم
من فقط میخوام
خودم باشم

جوکر , متن جوکر , جملات جوکر , دیالوگ جوکر , تصاویر جوکر

دیالوگ های جوکر

جوکر: می دونی زخم های صورتم برای چیه؟
من ﻳﻪ ﻫﻤﺴﺮ ﺩﺍﺷﺘﻢ، ﺯﻳﺒﺎ ﺑﻮﺩ .
ﻗﻤﺎﺭ ﺑﺎﺯی ﻣﻴﮑﺮﺩ ﻭ ﻳﻪ ﻋﺎﻟﻤﻪ بدﻫی ﺑﺎﻻ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺑﻮﺩ
ﻃﻠﺒﮑﺎﺭﺍ ﺻﻮﺭﺗﺸﻮ ﺧﻂ ﺧﻄی ﮐﺮﺩﻥ
ما پوﻟی ﺑﺮﺍی ﺟﺮﺍﺣﻴﺶ ﻧﺪﺍﺷﺘﻴﻢ ،
ﻣﻴﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﺪﻭﻧﻪ ﮐﻪ ﺯﺧﻤﺎﺵ برای من ﺍﻫﻤﻴﺘی ﻧﺪﺍﺭﻩ ،
ﺑﺮﺍی ﻫﻤﻴﻦ ﻳﻪ ﺗﻴﻎ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﻢ ﻭ
ﺍﻳﻦ ﮐﺎﺭﻭ ﮐﺮﺩﻡ ، ﻣﻴﺪﻭﻧی ﺑﻌﺪﺵ ﭼی ﺷﺪ؟
ﻧﺘﻮﻧﺴﺖ ﺍﻳﻨﺠﻮﺭی منو ﺑﺒﻴﻨﻪ ﻭ ﺗﺮﮐﻢ ﮐﺮﺩ
ﺣﺎﻻ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻣﻴﺨﻨﺪﻡ…

عکس های جوکر , پروفایل جوکر , متن های جوکر , joker

جوکر : منو بخاطر بدی هام بخواه
اگه خوب باشم که همو منو میخوان

جوکر , جمله های معروف جوکر , عکس جوکر برای پروفایل

بهتره به جلو نگاه کنی
و خودت رو برای جنگیدن آماده کنی
تا به عقب نگاه کنی و افسوس بخوری

عکس های جوکر , پروفایل جوکر , جملات و متن جوکر , نوشته ها و دیالوگ جوکر

پروفایل جوکر

جوکر , عکس جوکر , متن جوکر , پروفایل جوکر

ببین … من هیولا نیستم
من فقط یه وضعیت بحرانی ام

دیالوگ های جوکر , عکس نوشته های جوکر , جملات معروف جوکر

جوکر: دیوونگی مثل جاذبه ی زمینه. تنها چیزی که لازم داره، یه تکون ساده و کوچیکه

جوکر , متن جوکر , جملات جوکر , دیالوگ جوکر , تصاویر جوکر
تاریکی رو دوست دارم
بدونِ تاریکی نمیشه ستاره ها رو دید

عکس های جوکر , پروفایل جوکر , متن های جوکر , joker

وقتی دنیا علیه شماست بهترین مکان برای پنهان شدن دیوانگیست

عکس نوشته های جوکر , عکس های جوکر , جوکر , متن جوکر

از ادمی که همه دوسش دارن بترس
هیچ ادمی نمیتونه همه رو از خودش
راضی نگه داره
مگه این که یه خصلت کثیف تو خودش
پرورش بده و اون دورییه

عکس جوکر , عکس نوشته های جوکر , عکس پروفایل جوکر
جوکر , جمله های معروف جوکر , عکس جوکر برای پروفایل
بزرگترین گناه آدم ها دیر فهمیدن نیست زود قضاوت کردنه

دیالوگ جوکر , جملات جوکر , عکس جوکر , پروفایل جوکر

عکس جوکر

عکس نوشته های جوکر , عکس های جوکر , جوکر , متن جوکر

باور کن همین مردم متمدن
وقتی تو شرایط بحرانی قرار بگیرن
حاضرن همدیگرو بخورن

جوکر , جمله های معروف جوکر , عکس جوکر برای پروفایل

گوش ندادن به حقیقت
حقیقت را عوض نمی کند

عکس های جوکر , پروفایل جوکر , جملات و متن جوکر , نوشته ها و دیالوگ جوکر

من نقشه نمیکشم فقط انجامش میدم

جوکر , عکس جوکر , متن جوکر , پروفایل جوکر

مجموعه ای از جملات به همراه عکس های جوک





:: برچسب‌ها: عکس نوشته های جوکر | پروفایل ،دیالوگ ،جملات و متن معروف جوکر ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: