استاد چت چت رومی برای همه اس ام اس های عاشقانه دلبرانه
نوشته شده توسط :

اس ام اس های عاشقانه دلبرانه

گوش نواز ترین

‎ملودیِ دنیاست

‎صدایِ استخوان هایم

‎ در آغوشِ امن ِتو

دوست داشتنت

رفع تمامِ خستگی‌های

روزانه یِ من است

لطفاً هر روز

بارها برایم تکرارش کن

اس ام اس های عاشقانه دلبرانه

احساستو نفس میکشم

نگاهتومیخونم

قلبت رامینوازم

صدایت رامیبوسم

سکوتتومیشنوم

ازعاشقانه هایت برای

خودم لباس میدوزم

دیوانه نیستم

فقط یک جورخاص

که کسی بلدنیست

عاشقت هستم

اگـــردرآغـــوش کشیدن تـــو

نامـشـروعاست

وعاشق تـو

بودن

دیوانگی

من تا

ابد بی دین ترین مجنون شهرم

اس ام اس های عاشقانه دلبرانه

کجای قصه

نگفته ام دوستت دارم؟!

بگذار فکر کنم

هیچ کجا انگار!

تا یادم می آید،

بهانه هایم هم،

پُر بود از فریاد

فریاد اینکه،

دیوانه!‌من دیوانه توام!

اما ببخش مرا

انگار همچون کودکی نوزاد بوده ام

که هرچه تقلا می کند

کسی نمی فهمد که شیر می خواهد

که گرمای تن مادر می خواهد ….

اما حالا که می نویسم

بارها بخوان!

بلند بخوان!

دیوانه،

دوستت دارم

اس ام اس های عاشقانه دلبرانه

همیشه گفتن دوستت دارم

دردی را دوا نمیکند

گاهی باید به اندازه آغوشت

بغلش کنی

و آرام کنار گوشش زمزمه کنی

دیوانه ی دوست داشتنیه من

اس ام اس های عاشقانه دلبرانه

بیا بنشین کنارم

عاشقانه ی ما با بقیه فرق دارد

گفته ام خطبه عقد را از زبان من بخوانند؛

به نام خدای عشق

منعاشقچشم تو

و عاشق تار به تار موهای تو ام

امروز من با تو آغاز شدم

و با تو تمام خواهم شد

تو برای من و من برای تو

به مهر معلوم

یک شاخه گل سرخ

آئینه و شمعدان

و هزارسال عشق

هزارسال وفا

و ‘یک’ قول مردانه

برای با تو بودن

با تو ماندن

و ترسیم لبخند در جغرافیای چهره‌ات…

راستی یادم رفت

تمام قلبم را ضمیمه مهرت کرده ام!

آن هم عندالمطالبه…

اس ام اس های عاشقانه دلبرانه

دست مرا…

محکم بگیر و ول نکن…

من از بلندی…

روزهای بی‌تو می‌ترسم…

اس ام اس های عاشقانه دلبرانه

هزار قصه نوشتیم

بر صحیفه ی دل هنوز

عشق تو عنوان سر مقاله ی ماست

به رسم هر شب

قبل ازخوابدلم عجیب هوای ِ

این را کرد که برای کسی بنویسم دوستش دارم

اینجا مینویسم ! برای ِتو





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: