استاد چت چت رومی برای همه پیامک های زیبای عاشقانه و رمانتیک
نوشته شده توسط :

پیامک های زیبای عاشقانه و رمانتیک

پیامک های زیبای عاشقانه و رمانتیک

خسته ام از این زندان که نامش زندگیست
پس قشنگی های دنیا مال کیست ؟

***********************************

نیستی اما من مانده ام در

فهم صبوری هایت

***********************************

وقتی که احساست را کشیدی ..

بعد دستانت را بسوزان..

این احساس واگیر دار تر از

این حرف هایی است که

ما به خورد کاغذ هایمان دادیم

***********************************

جای خالیت درد می کند
فقط کمی مسکن بودنت را می خواهد
بیا اگر نمی خواهی از پای درآورد
این درد لعنتی مرا

***********************************

احساسم را که رج می‌زنم
بازهم
علاقه ام به توبافته می شود
اما تو
خیالم را از ابتدا میشکافی

***********************************

ﻫﯿﺲ
ﺣﺮﻑ ﺩﻟﺘﺎﻥ
ﻧﻘﻄﻪ ﺿﻌﻒ ﺷﻤﺎﺳﺖ
ﺧﺘﻢ ﮐﻼﻡ

***********************************

لبخَند بر لبَت نشانده ای
من بازهم مشتاق ترازهمیشه
به تماشای خندیدنت نشسته ام
عجبشغلشریفی دارم من

***********************************

ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﯾﺎﺩﺕ ﺭﺍ ﻃﻼﻕ ﺩﻫﻢ ﻭﻟﯽ ﭼﮑﺎﺭ ﮐﻨﻢ

ﮐﻪ ﺍﺯ ﻋﻬﺪﻩ ﻣﻬﺮﯾﻪ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﺖ ﺑﺮ ﻧﻤﯽ ﺁﯾﻢ

***********************************

مثل کبریت حالتی غریب دارم
انگار که میدانم ساخته شده ام تا بسوزم

***********************************

نیلوفر
تنها گلی است که برای زنده ماندن باید دورگلدیگری بپیچد
پس بگذار
برای زنده ماندن
گاهی
نیلوفرت باشم

***********************************

اس ام اس عاشقانه

دیروزم همانند امروزم بود چه کنم که دیروز امید فردایه بهترو داشتم

***********************************

نزدیکت می شوم ، بویدریامی آید
دور که می شوم ، صدایباران
بگو تکلیفم با چشمهایم چیست ؟
لنگر بیندازم و عاشقی کنم
یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟

***********************************

کاش می فهمیدی که تو از دید من جذاب بودی ؛
دیگران حتی نگاهت هم نمی کردند
و تو چه اشتباهی مغرور شدی

***********************************

بیشتر از آنچه سزاوارش باشم بهم صدمه زدی

فقط به این علت که بیشتر از انچه سزاوارش باشی عاشقت بودم

***********************************

ماههاست
فراموشش کرده ام؛
خاطراتش را هم
ولی
نمی دانم دستانم
چرا هنوز
به نوشتن نامش
ذوق میکنند

***********************************

آز تنهایی گریزی نیست
بگذار آغوش م برای همۀ ی وقت یخ بزند
نمی خواهم کسی
شالگردن اضافی اش را دور گردنم بیندازد

***********************************

تاریکیکه ترس ندارد
از مردمانی بترس که در روز روشن
قصد تاراج احساست را دارند

***********************************

تو بریدی و من نتوانستم بدوزم
این تمام قصه بود
ب پایان رسید

***********************************

خدایا
این سرنوشتی که برایم تجویزکردی
عوارضش عمده است
سینه ام میسوزد
چشمانم خیس میشود
نفسم تنگ میشود
گلویم میگیرد

***********************************

هیچوقت کسی رو پس نزن که
دوست داره
مراقبته
ونگرانته
چون یک روز بیدار میشی
میبینی ماه رو از دست دادی وقتی که داشتی
ستاره هارو میشمردی





:: برچسب‌ها: پیامک های زیبای عاشقانه و رمانتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: